Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

tisdag 2 augusti 2011

KFC

Idag har det bara varit lugnt, gick upp vid 7 för jag skulle till fotbollsträningen och snacka lite med tränaren. Efter det åkte vi till Walmart och handlade mat för det var rätt tomt på det här. Efter Walmart åkte vi hem och jag gick och tog en tupplur tills det var dags att åka till träningen igen.Vaknade vid 4.45 p.m. och vi åkte vid 5.10 p.m. Träningen började vid 6 och slutade vid 8, det var roligt, men eftersom att jag är sjuk så gick jag inte på för fullt men tränaren tyckte det såg bra ut. Efter träningen gjorde jag en "40 yard dash" där de tog tid hur snabb jag var på 40 yards. Man fick 2 försök och mitt andra försök var bästdå jag fick tiden 5.24 sekunder vilket jag tror var bra. Påväg hem åkte vi till KFC och åt lite Kentucky Fried Chicken, det var gott. När vi kom hem duschade jag, åt lite melon och gick till rummet för jag var trött, satt lite med datorn och sedan sov jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar