Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

måndag 15 augusti 2011

NERVÖS NU!!!

Den här dagen gick rätt snabbt, gick upp vid 11 och åt frukost och gjorde typ ingenting fram tills halv 3 då vi åkte och lämnade Nick på något ställe. Vi åkte sedan och åt innan min träning som var kl 4.15 p.m. Vi tränade i ca 1 timme för kl 5.30 var det dags att ta lagbilder, Varsity för sig och JV för sig. Efter fotograferingen var träningen slut och då sa tydligen tränaren att vi ska ha en av matchtröjorna på oss i skolan imorgon, jag hörde inte när han sa det för jag var inte där just då men tvek om jag kommer ha det... Tar med mig den och sätter på mig den om alla andra har det eller så tar jag bara på mig den innan vi ska träffa tränaren i cafeterian. Efter träningen åkte jag med Paul till Wal Mart och handlade lite, behövde block och almanacka till skolan, som börjar IMORGON!!! :O Så jag har varit nervös nästan hela dagen över det, känns som att jag kommer gå vilse och ha massa problem, komma försent till lektionerna m.m.... Får se hur det går..

Bilder från fotograferingen

Uppe från vänster: Julian, Connor, Brian, Daniel, Tanner, Mitchell
Nere från vänster: Ricky, Clayton, Adam, Evan, Henrik (jag)


2 kommentarer:

  1. Är ni inte fler i laget?

    Lycka till i skolan, det kommer att gå skitbra är jag alldeles säker på :-D.

    Kram från mamma

    SvaraRadera
  2. Som jag sa igår kommer det gå jättebra!!

    Bamsekram från storebror

    SvaraRadera