Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

måndag 8 augusti 2011

"Hagelstorm"

4-timmarsträningen blev bara 3 timmar lång pga att det kom en "hagelstorm", det gjorde ont när man blev träffad av det. Men det var värt det, eftersom att träningen blev ca 1 timme kortare, hoppas bara att alla mina kläder torkar innan träningen imorgon bitti.

Imorgon ska jag in på skolan och välja vilka kurser jag ska ta, ska ta lätta kurser så det inte är speciellt mycket att plugga. Jag tror att skolan börjar på måndag nästa vecka, får se hur det kommer gå.. :P

Nu ska jag sova, är otroligt trött och ska upp tidigt... igen...

2 kommentarer:

  1. Var eftermiddagsträningen lika jobbig som morgonträningen? //Mamma

    SvaraRadera
  2. Träningen var inte så jobbig, det jobbiga är att man ska vara där i 4 timmar.. //Henke

    SvaraRadera