Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

lördag 6 augusti 2011

Ny position på träningen

Mellan träningarna igår lämnade vi Nick på jobbet och sedan åkte vi till ett ställe och åt typ middag, jag åt två kycklingfiléer med potatismos, majs och bbq-sås. Det var gott. Kommer inte ihåg vad vi gjorde på träningen, men efter så åkte jag hem till Julian & Adam och vi åkte sedan till Connor och badade. Dit kom även Cameron, Daniel och Ricky och senare kom även 3 tjejer från tjejernas fotbollslag. Julian skjutsade hem mig på kvällen och när jag kom hem duschade jag och åt lite. Sedan gick jag och sov.

Idag gick jag upp vid 8.45 för träningen började 10. På träningen spelade vi match på helplan, 11 mot 11. Jag fick spela en ny position, vänstermittfält, och det gick bättre än häromdagen då jag var mittmitt. Vi fick göra en "North Carolina" idag, det är att man ska springa från ena kortsidan till den andra och tillbaka på en elvamannaplan på först 45 sekunder, sedan 50 sekunder och sist 55 sekunder. Häromdagen fick vi göra 5 sådana, men då började vi med 5 vändor på 55 sekunder, sedan 5 vändor på 50 sekunder och sist 4 vändor på 45 sekunder och 1 vända på 40 sekunder..... Efter träningen åkte jag och Paul och handlade för vi hade inget bröd kvar så vi handlade det och lite mer. När vi kom hem duschade jag och sedan satte jag mig i soffan och somnade nästan direkt. Jag har även pratat med mina föräldrar på skype idag, det var roligt att höra från dem :) Har inte direkt gjort något mer idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar