Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

måndag 8 augusti 2011

Början på "Hell Week"

Igår, söndag, var en skön dag. Gick upp vid 11 och åt frukost, ingen träning på hela dagen! Fram till 4-tiden p.m. tog jag det bara lugnt och gjorde i stort sett ingenting. Då åkte jag och Paul till Brazil, en stad bredvid Terre Haute, och spelade golf. Det gick verkligen skitdåligt, jag spelade typ 3 eller 4 hål av 18 bra och resten skit. Men efter vi spelat klart åkte vi till en restaurang och åt middag, jag åt en stor biff med bakad potatis och champinjoner, till det drack jag lemonad, som har blivit min nya favoritdryck sen campen. När vi kom hem gick vi och la oss direkt för båda var trötta och vi skulle upp kl 05.45 idag........

Början på "Hell Week"! Som sagt så gick jag upp 05.45 för att äta lite och byta om inför träningen. Det var en skitjobbig träning, tur att den inte var längre än 1,5 timme. Men i eftermiddag tror jag att jag kommer dö, för då är det 4 timmar träning, det är ju för fan omänskligt! Jag tror inte att det blir speciellt mycket vila heller..... Det var bättre som det var förra veckan med 2x2 timmarsträningar.... Men det skulle räcka med en träning om dagen...

Jag hade tränkt sova lite mellan träningarna men när jag låg i sängen såg jag en spindel som sprang över ena kudden så då ångrade jag mig, vill inte sova längre. Den var inte så liten heller. :O

1 kommentar:

  1. Förstår dig, spindlar är inte roliga :-). //Mamma

    SvaraRadera