Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

onsdag 3 augusti 2011

Varsity

Igår gick jag upp vid 10 a.m. och jag gjorde egentligen ingenting på hela dagen tills klockan blev 5 p.m. för då skulle jag åka på träning. Det gick ganska bra men jag var tvungen att kliva av några gånger pga av min förkylning. Jag fick reda på att jag är med i varsity vilket är förstalaget, så det är ju kul. När jag kom hem igen åt jag lite och sedan pratade jag lite med några på facebook.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, men kl 4 p.m. ska jag vara på träningen för det är någon rutinkoll med minnet och sånt.

Imorgon ska jag nog börja träna på morgonen, får se hur jag mår idag men jag ska i alla fall försöka.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du kom med i förstalaget :-). Har du fått reda på vilken postition ännu, målis, utespelare, matrialare, bollkalle ...

    Hoppas förkylningen ger sig bara.
    Hälsn. mamma

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!! Jag var aldrig orolig, jag vet vem som är bäst!!
    /Pappa

    SvaraRadera