Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

tisdag 2 augusti 2011

Bilder från camp, flygresor m.m.

♥ Jag och Karoline på dansen sista kvällen ♥
Farsan, brorsan och jag på Arlanda
 
Andreas och Calle påväg in i planet på Arlanda

Svenska grabbarna, precis kommit till Boston
 

Svenska grabbarna chillar på tågrälsen
 
Sitter på en skolbuss påväg till "The Mall"
Utanför "The Mall"


Wictor klev precis på bussen från "The Mall"

Några av svenskarna i biljardrummet
 
Sigve, Anine, jag och Calle en kväll på gräsmattan

Simon Smörblomma och Tua utanför Starbucks i Boston

Några av oss svenskar vid statyn på Harvard
 
Harvard

Harvard
 
Oscar och jag utanför Dunkin' Donuts i Boston
 
Boston Bruins hemmaarena


Boston Bruins
Bil från Boston Celtics
 
Någon båt någonstans i Boston
 
Simon Smörblomma och Orreostron på en bro i Boston
  


 
Jag, Oscar och Simon i en brandbil på Boston brandstation
 
  
Pingviner från akvariet
 
Sköldpaddorna hade det trevligt i alla fall
 
Nemo
 
Schtek @ busstation i Boston
 
Boston från 50 våningar upp
 
Boston 50 våningar upp
 
Tror att det är flygplatsen i Boston som vi såg från 50 våningar upp
 
50 våningar upp och efter denna bild dog min kamera...
 
Stranden

Schtek @ stranden i Vermont
Lincoln South innan baseballmatchen, min klass
 
Baseball
 
Baseball
 
Parad påväg till volleybollfinalen
 
Påväg till volleybollfinalen

Lincoln South efter vinsten i volleybollfinalen

Utanför Ben & Jerry's

Inne i Ben & Jerry's-fabriken

Ben & Jerry's
 
Ben & Jerry's
 
Ben & Jerry's
 
Ben & Jerry's
 
Smakprovet vi fick efter guideturen

Ben & Jerry's
  
Min klass utanför Ben & Jerry's innan vi åkte tillbaka till Norwich
 
Min klass och våran Life in Americalärare Fendall, bästa läraren vi hade där

Klassen igen
 
Klassen
 
Diplom för graduation från campet

En del av campuset, vid kafeterian där vi åt och även biljardrummet
 
Standardlunch i USA
 
Jag, Louise, Tua, Oscar, Frida och Helle i kafeterian näst sista dagen

Wictor och jag gråtandes innan bussarna gick

I väntan på att allas bussar skulle gå, nästan alla grät
 
Innan vi klev på planet i Burlington mot JFK, Andreas på bilden


New York från planet

Från planet
 



Paul och jag på flygplatsen i Indianapolis

Golfproffset... eller?


Laddar för att slå ut på sista hålet

Perfekt sving på sista...
 
Banan vi spelade på


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar