Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

fredag 26 augusti 2011

Rivalmöte i football

Imorse testade jag en ny grej, jag gick upp vid halv 6, åt frukost, packade och borstade tänderna och sedan gick jag och la mig igen i en halvtimme hade jag tänkt. Jag tänkte gå upp vid 7 men somnade lite för djupt så jag gick upp vid 7.15 så jag fick lite bråttom eftersom att vi helst skulle åka mellan 7.15-7.30 men det var lugnt, jag kom ca en kvart innan jag började. På wedesign idag var det som igår, men idag fick vi två uppgifter att göra och lektionen var kortare. Jag blev klar först igen och gjorde en till hemsida för att inte bara sitta och göra ingenting. Läraren tycker att jag är snabb på det där och jag använder inte hjälp, jag kommer ihåg alla html-koder vi lärt oss. Tror inte att någon annan blev klar med uppgiften vi fick av läraren. Annars har dagen varit som vanligt igen, men träningen efter skolan var inte bra för min del för jag har en liten skada i vaden som gör att det värker när jag springer. Hoppas verkligen inte det stoppar mig från att spela matchen imorgon!! Vi möter Bloomington South imorgon och jag tror att dem är rätt bra. Imorgon kväll ska jag kolla på rivalmötet i football mellan min skola Terre Haute North och rivalerna Terre Haute South, kommer bli roligt!! Nu är det dags att sova så jag får en god natts sömn innan matchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar