Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

onsdag 24 augusti 2011

Händelselös dag

Som rubriken avslöjar så har den här dagen varit ganska händelselös. På kemin klantade jag till en grej så vi var tvugna att göra om labbet från början, men det gjorde inget för vi kan göra klart det imorgon. Det hände inget kul i skolan, träningen var seg för det var mer än 30 grader varmt och alla var dåliga idag, vet inte varför... Efter träningen åkte vi till en Kinarestaurang och åt middag, den restaurangen är nice för det är god mat och trevlig personal där. När jag kom hem var jag tvungen att plugga engelska och amerikansk historia och gjorde det i drygt 1 timme och sen var klockan 10.15 p.m. Som ni ser så har det inte hänt mycket idag...

Ser fram emot lördag för då har vi match på dagen och på kvällen är det rivalmöte i football, Terre Haute North vs. Terre Haute South på Indiana State University football field. Deras arena är stoor.

1 kommentar: