Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

torsdag 29 september 2011

B-Dubs

Kände imorse att mitt hår är alldeles för långt, så det var bra att jag beställde klipptid på lördag! Mina föräldrar har beställt wax åt mig för jag vet inte hur man gör över internet, haha. Det kommer nog i början av nästa vecka. På kemin gjorde vi ganska mycket nytt, men jag kommer inte ihåg vad. På webdesign ska vi göra 4 egna websidor och sedan länka samman dem när vi är klara. Jag är nästan klar med det. Imorgon är sista dagen vi har Mr.Printy i historia, det är synd för han är en bra studentlärare och han är hur schysst som helst! Vi avslutar allt med ett test över kapitel 8. 2D art är bara som vanligt, en himla massa ritande. På engelskan lyssnade vi på akt 3 i The Crucible, den är snart slut vilket kommer vara otroligt skönt. Jag gillar inte den, den är förvirrande och jobbig. Efter skolan tränade vi som vanligt, det var en ganska rolig träning idag. Efter träningen gick jag med Adam, Julian och Connor till footballarenan och kollade på Senior Powder Puff vs. Junior Powder Puff. Det var flagfootball mellan juniors och seniors i våran skola, ganska dålig match. Efteråt gick vi till soccerplanerna och där var det en stor hög med trätrallar och gamla skåp för att ha en brasa. Vi fick vänta typ 20-30 minuter på att den tändes för en brandbil behövde vara där innan det tändes på. Vi drog ganska tidigt efter att den hade tänts. Jag, Julian, Adam, Connor, Cameron och 6 andra drog till B-Dubs och käkade Buffalo Wings. Vi fick vänta i en timme på att få ett bord för alla tillsammans. Jag beställde 18 stycken med honey bbq-sås, men åt bara 15 av dem. Jag drack även 3 glas med lemonad, jag älskar lemonad!! :D Jag fick skjuts av Julian och Adam hem till deras hus och där hämtade Paul mig. När jag kom duschade jag och borstade tänderna. Nu ska jag sova, god natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar