Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

fredag 23 september 2011

Problemet med benen är......

Imorse kom jag upp ganska bra, åt frukost och gjorde mig klar för skolan. Kom till skolan vid 8 och skolan var ganska lugn idag. Det enda jag har över helgen är historia, har ett test på måndag. Efter skolan var det träning som vanligt, det var en lugn träning eftersom att det är en "double header" imorgon på hemmaplan. Men mina ben var inte på min sida idag, jag har nu fått klart för mig varför dem gör så ont. Jag har benhinneinflammation och det gör ont som fan så fort jag springer! Men Nate som tar hand om skador ska tejpa mina fötter imorgon för att stödja benen, för dem är tydligen lite platta........ Det kändes bättre efter att han hade gjort det idag så det borde funka för att spela matchen imorgon. Planen vi tränar på är så sjukt hård och det är i stort sett inget gräs där för det torkade i somras, det är det som påverkar mina ben.  Paul var i Indianapolis och spelade golf idag så jag fick skjuts hem av Julian och Adam, vi stannade lite efter träningen för Julian ville träna lite straffar om det skulle behövas någon match. Jag gav honom lite tips vad han ska göra för att målvakten inte ska kunna läsa honom. Hemma tittade jag på Fast & Furious: Tokyo Drift och nu ska jag sova. Upp senast klockan 7.15 imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar