Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

måndag 5 september 2011

Kallt och blåsigt

Idag gick jag upp vid halv 12, galet skönt att kunna sova länge på en måndag! Hjälpte Paul att laga frukost. Vi åt omelett, pannkakor och jag åt en macka med ost och bacon på. Vid 2 åkte vi och hämtade en snubbe som heter Brandon för han skulle med oss och spela golf. Vi spelade på Attica golfbana, fin sådan, men det var inte många green's som såg bra ut. Idag var det ännu en dålig runda av golf från min sida... Påvgen dit gjorde jag det mesta av engelskaläxan och påvägen hem gjorde jag det mesta av kemiläxan. Vi kom hem rätt sent, vid 9. Då åt jag middag, kyckling och potatisklyftor från Wal Mart och en skiva vitlöksbröd. Efter jag ätit gjorde jag det jag inte kunde göra utan miniräknare på kemiläxan eftersom jag inte hade miniräknare i bilen. Vädret idag kändes nästan som man var tillbaka i Sverige, det var lite kallt och blåsigt vilket gjorde det svårare att spela golf. Nu är det dags att sova, skola imorgon. Det kommer nog bli en hel del springa på träningen efter skolan, för vi orkade inte tillräckligt mycket på matcherna i helgen... God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar