Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

måndag 19 september 2011

Inga läxor!!!!

Imorse gick jag upp lite efter 6. Kom till skolan vid 7.55 vilket är en bra tid, för då behöver jag inte stressa. På US History hade vi ett test, multiple choice som vanligt. Efter testet kollade vi på "Dances with Wolves" som vi har tittat på vissa lektioner, ganska bra faktiskt. På engelskan tittade vi klart på filmen "The Blind Side" som vi började på i fredags, den slutade kl 3.14 och klockan ringde kl 3.15, ganska perfekt. Det är en bra film! Det var träning som vanligt efter skolan, men det regnade ute så jag stannade inne ett tag innan jag gick ut. I början av träningen duggade det och var lite kallt och på slutet var det solsken, blå himmel och varmt. Träningen gick bra och det var rätt roligt för det var alldeles lerigt på planen. En av Nicks kompisar, Joe, var här och hjälpte Paul med ett litet hus för hundarna så han kom och hämtade mig efter träningen. När jag kom hem så duschade jag, åt och sedan kollade jag på tv. Första dagen utan läxor idag!!!! :D Jag kollade först på "How I Met Your Mother", tror det var två nya avsnitt och sedan tittade jag på första avsnittet i nya säsongen av "Two and a Half Men", det var helt ok men Charlie Sheen behövs i den serien! Jag tittade sedan på lite football och nu ska jag sova. Imorgon är det bortamtach i Sullivan, jag hoppas att det alla säger är sant att den planen är som en golfgreen. Om den är det så kommer det bli en rolig match för det kommer gå snabbt och en plan kan inte vara bättre än gräset på en green. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar