Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

måndag 5 september 2011

Rolig kväll

Jag gjorde verkligen ingenting idag fram tills kl 7 p.m. för då skjutsade Paul mig till Adam och Julian, vi skulle till Dalton's hus. Där träffade vi Dalton, Connor och Cameron och sedan drog vi till Gonzo's hus. Där tog vi det lugnt, spela poker och drog till Taco Bell och käkade. Vi drog sedan tillbaka till Gonzo's hus och "chillade". Hans hus var sjukt stort och nice! Vi drog hem så vi var hemma vid 12 och Paul hämtade mig hos Adam och Julian igen. Det var en sjukt rolig kväll!! Nu ska jag sova, ledig imorgon :D

(Dalton och Gonzo är deras polare, Dalton är även i min klass i webdesign.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar