Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

onsdag 7 september 2011

Vanlig dag

Imorse ringde klockan 5.45 som vanligt och jag hade tänkt gå upp direkt, men när klockan ringde så kände jag att jag kunde ligga kvar i 5 minuter. Jag vaknade sedan av Pauls klocka 6.10 så jag fick skynda mig upp och packa, duscha och äta frukost innan vi skulle åka. Jag kom tillslut till skolan vid 7.55 så det var lugnt. Skoldagen var som vanligt med alla lektioner. Till lunch åt jag en typ fruktsallad och en flaska life water. På engelskan fick vi ett till grade sheet och jag har gått från A- till B+ nu... Efter skolan träffade jag Caden i korridoren så han gav mig skjuts med sin bil från ena sidan av parkeringen till den andra, niiice!! Jag och Nate (athletic trainer) kom överens om att inte behandla vaden på ett tag för att det känns bättre utan behandling än med, så jag ska testa det ett tag nu. Träningen gick bra, jag trodde att det skulle bli mycket mer springa än vad det blev så det var ju skönt. Gjorde typ 7-8 idioten, eller som den kallas här; suicide, på 10-20-30 yards (ca 9-18-27 meter) och på slutet gjorde vi en North Carolina på 40-40-45 sekunder. Efter träningen åkte jag och Paul och handlade lite på Wal Mart och sedan åkte vi hem och åt. Jag gjorde klart engelskaläxan med hjälp av Paul när vi ätit klart. Nu ska jag gå och sova, god natt!

Jag hittade en tröja som jag fångade på footballmatchen THN vs. THS som cheerleaders kastade ut i publiken.

Grade sheet och framsidan på tröjan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar