Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 25 september 2011

Vet inte vad d:fi är...

Idag var jag trött och seg hela dagen, vaknade vid halv 11 och somnade om till halv 12. Gick upp, men åt ingen frukost för Paul ville åka in till stan och äta lunch. Vi åkte vid 1 och fram tills dess snackade jag med lite folk på datorn och kollade lite på tv. Vi åt på en bufférestaurang som heter Ryan's och det var alla sorters mat och efterrätter där. Det var gott och jag blev nästan för mätt. Foten gör ont när jag har skor på mig, men jag får stå ut med smärtan... Efter att vi ätit åkte vi till Wal Mart och handlade lite, jag tittade efter d:fi hårwax men det verkar inte som att någon där vet vad det är :O Jag var in hos en frisör inne på Wal Mart för att se om dem hade det och där var det en av dem som jobbade som hade sett det förut, men dem hade det inte... Vi åkte sedan till en annan affär, men dem hade det inte heller. Ser ut som att jag får byta märke, vill helst inte det men verkar inte ha något val... När vi kom hem kollade jag lite på tv igen, Nick's son kom efter ett tag och ska sova här inatt. Jag kollade lite på Sunday Night Football, Indianapolis Colts mot Pittsburgh Steelers, men kollade inte klart för jag var för trött. Nu ska jag sova, god natt!

1 kommentar:

  1. Jag har lagt in ett telefonnummer i fejjan - meddelanden, till kontoret i Chicago som du kan ringa och fråga efter återförsäljare.
    Kram mamma

    SvaraRadera