Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

måndag 12 september 2011

På onsdag smäller det!!

Det var faktiskt ganska lätt att komma upp imorse, men jag kunde inte äta så mycket frukost för det kändes inte rätt att äta eller vad man ska säga. Jag åt bara en tallrik med mjölk och flingor. Kom till skolan vid 7.55 så hade rätt bra med tid innan lektionen började. Idag var första dagen jag inte hade linser i skolan eftersom att jag är lite sjuk. Det kändes konstigt att inte se så bra som jag gjorde t.ex. förra veckan. På web design var jag klar med allt igen så jag kunde sitta lite med internet, jag satt och tittade på bilder på järnkaminerna.se hela lektionen. På engelskan fortsatte vi med provet/testet och vi kan jobba lite på det även imorgon, så då kommer jag bli helt klar. Juste, jag fick ett till grade sheet på engelskan, nu är jag uppe på A- igen. Glömde dock ta hem det för en påskrift så det får jag göra imorgon, jag tror det är deadline på det på torsdag. Mellan skolan och träningen ringde jag till EF Boston, för jag fick ett mail i helgen om att dem ville att jag skulle ringa dit så fort som möjligt måndag-fredag fram till typ 5.30 pm. Dem svarade men när dem skulle koppla mig till dem som antagligen pratar med studenter i mitt område så svarade inte dem, så jag ska ringa igen imorgon efter skolan och så kanske dem svarar då. Träningen gick rätt bra, var inte så jobbigt, mest passningar och skott. På slutet sprang vi två North Carolinas på 40-45-50 sekunder vilket var ganska jobbigt eftersom att jag är lite sjuk. Paul hämtade mig som vanligt vid 6.30 och vi åkte hem och åt middag. Det blev typ kokt pork chop, ris, majskolv och vitlöksbröd, rätt gott faktiskt. Efter middagen tittade vi på lite football; New England Patriots vs. Miami Dolphins. Kollade inte klart på hela, nu är det dags att sova. God natt!

Vill du lägga en kommentar så kan du vara tvungen att klicka flera gånger på "skicka kommentar" eller vad det står.

Snart är det onsdag och då smäller det, Terre Haute South vs. Terre Haute North. Kommer bli GRYMT!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar