Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

fredag 16 september 2011

Första någonsin

Imorse var det lite svårare att komma upp, men det gick tillslut. Skolan var väl ungefär som vanligt, men på historian gjorde vi ett grupparbete och där jobbade jag med Cameron och två till. Efter skolan åkte några hem till Julian för att göra skyltar till tjejmatchen. Vi gjorde totalt typ 7-8 skyltar tror jag. Vi åkte till planen vid 5, kollade lite på JV och vi joggade lite eftersom att Coach ville att vi skulle det. JV spelade 1-1. När Varsity spelade så var det mer folk än jag någonsin har sett på en tjejmatch, inte ens på matcher i damallsvenskan är det så mycket folk. Alla var helt galna och skrek och hejade hela matchen. Det var tydligen första gången som THN Girls någonsin vunnit mot South och slutresultatet var 1-0. Det var kallt idag, kändes som Sverige :P Efter matchen åkte jag hem, Paul kom tydligen när det var typ 15 minuter kvar av matchen. När vi kom hem så duschade jag, åt och läste lite engelska och nu ska jag sova. Imorgon är det football och sova ganska tidigt som gäller, ska lämna skolan 7.00 på lördag för att åka 2 timmar till Carmel ovanför Indianapolis..... God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar