Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 18 september 2011

NFL-dag

Söndagar är min enda vilodag, så jag tog det bara lugnt idag. Kollade på två matcher i NFL innan vi åkte och åt, både Indianapolis Colts och Chicago Bears torskade... Jag och Paul åkte till "New Day Cafe" och åt middag, bacon-skinka-korv-omelett med strimlad potatis, två skivor stekt fullkornsbröd och lemonad. Åt lite chokladpuddingpaj till efterrätt. När vi ätit åkte vi till Walmart och handlade lite, jag kollade efter d:fi, men dem har det inte. När deras frisör är öppen ska jag kolla där inne. Hemma igen pluggade jag lite och sedan kollade jag på en till NFL-match, vet inte resultatet i den för jag kollade inte klart. Jag såg en pungråtta springa utanför vardagsrumsfönstret också, fan vad äckligt!!! :O Nu ska jag sova, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar