Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 8 januari 2012

Svårt att röra på mig..

Skönt att sova.. Vaknade tre gånger idag; första gången vid halv 10, andra halv 12 och sista halv 1 och då tyckte jag att det var dags att kliva upp. Åt två dubbelmackor med skinka till frukost, var inte speciellt sugen så det tog mig ett bra tag att äta upp dem. Lilla Jack försökte sno mina mackor när jag hade dem på bordet, men han fick dem inte. Kollade på en basketmatch mellan Penn State och IU, Indiana vann med 82-86 tror jag. Jag kollade sedan på Transformers 3, Jumper och halva Wanted på tv. Jag tog mig i kragen, sket i att jag hade ont och gick och tränade lite armar i en halvtimme också. Men jag satt mest i soffan idag, för det var svårt för mig att röra på mig.. Sjuk träningsverk och feta blåmärken och brännmärken från golv på armar, ben och höfter efter matcherna igår.. Vid 7 åkte jag, Paul och Nick till en kinarestaurang och åt. Nick hade det lite svårt att komma in och ut ur bilen men det gick bra. Vi åkte förbi Pauls kontor och Baesler's på hemvägen, Paul skulle hämta sin dator från kontoret så vi kunde kolla på lite ansökningar från utbytesstudenter. Hemma kollade vi på det och dem vi båda tycker är bäst är två killar från Norge. Nick ska också titta lite och säga vem han tycker är bäst. Nu ska jag gå och sova, god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar