Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

måndag 20 februari 2012

Mother Bears, riktigt gott!

Jag kommer inte skriva så mycket om matchen igår, för det kommer inte bli kul att läsa..  Allt jag säger är att det blev 4-4, tre av oss gick därifrån med handskador (efter tacklingar vi fick)..  Efter matchen åkte vi till Mother Bears och åt, jag och Jacob delade på den största dem har.  Vi valde 4 olika toppings; grön paprika, champinjoner, pepperoni och köttfärs tror jag.  Den var riktigt god!  När jag kom hem somnade jag direkt, vaknade vid 1 och gick upp och duschade och la mig ordentligt.


Idag vaknade jag vid 10.30, har ätit lite frukost.  Kommer plugga lite och kolla på tv.  Kommer bara vara hemma idag.  Juste, jag kanske ska säga att det är "Presidents Day" och vi är lediga :)

1 kommentar:

  1. Vi borde införa nåt sånt i Sverige oxå tycker jag :-D

    SvaraRadera