Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

lördag 11 februari 2012

Pinsamt!

Jag, Charlie och Bradley åkte och kollade på en film på bio.  Vi såg "Safe House", jag vet inte varför men jag antar att jag var sjukt trött, jag somnade..  Pinsamt!  Så jag antar att jag måste se den igen så jag får se hur den slutar haha.  Vi träffade Julian, Adam, Connor och några andra där också, dem såg samma film.  Jag åkte med Charlie till hans hus och sedan hämtade Paul mig därifrån.  Hemma kollade jag lite på tv och nu ska jag gå och sova.  Imorgon ska jag upp för att se Everton vs. Chelsea kl 10 och vid 12 ska jag spela sista matchen i Wabash Valley.  God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar