Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

måndag 13 februari 2012

Match i Bloomington

Vid halv 6 skjutsade Jacks mamma, Haley, mig till Marks hus.  Hon skulle ändå åka hem så hon kunde skjutsa mig.  Där träffade jag Tanner, Tanner och Jacob, Mark var inte där.  Den ena Tanner körde till Bloomington, Mark och Bradley åkte senare för att dem "jobbade" med någon kyrkogrej på sin gamla skola.  Ricky, Clayton och Emilee mötte vi där.  Vi mötte ett lag som spelade matchen när vi kom, så dem spelade två matcher i rad.  Jag var målvakt, för dem var rätt bra.  Jag tror det var 3-3 i halvtid och vi vann tillslut matchen med 6-3 tror jag, så det var bra.  Efter matchen sa jag att någon annan får spela målvakt nästa gång, för det är sjukt tråkigt.  Vi åkte och åt på Arby's, det är hamburgare med rostbiff istället för vanlig biff.  Vi kom därifrån vid halv 10, vi släppte av Jacob hemma hos honom och sen skjutsade Tanner hem mig.  Jag kom hem vid kvart i 11 och tog rätt lång tid innan jag var klar att sova, men nu ska jag i alla fall lägga mig.  God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar