Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 19 februari 2012

Grattis!!

Innan jag åkte till St. Pats igår så skypade jag i 1h 30 min med Ebba, det var roligt att prata med henne igen!  Var igår till St. Pats och spelade lite fotboll från typ 5-7 eller något sånt.  Efter det drog fem av oss och åt på en kinarestaurang innan vi drog hem.  Charlie skjutsade sedan hem mig och jag kom hem vid 9.  Hemma gjorde jag ingenting, kollade bara på tv.


Idag gick jag upp vid 12, ska snart gå och äta "frukost" kl halv 2 haha.  Ikväll åker vi till Bloomington och spelar fotboll och efter matchen ska vi nog till Mother Bears och äta pizza.  Ikväll behöver jag inte spela målvakt, för att laget vi möter är tydligen inte så jättebra.  Jag spelar målvakt mot de svårare lagen.


Idag är det min farfars födelsedag. Så...


GRATTIS FARFAR!!!!!!! :)

1 kommentar: