Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

onsdag 12 oktober 2011

Volleyboll Senior Night

Det är rätt skönt nu när jag inte behöver kliva upp lika tidigt på morgnarna. Gick upp vid 6.15 idag och duschade och gjorde mig klar. Kom till skolan lite innan 8. Idag var det PSAT för några freshmen, alla sophmores och några juniors så alla andra hade andra klassrum de tre första lektionerna. Jag hade study hall de två första och där skulle man göra läxor och sånt, men jag hade inga läxor så jag satt och snackade med folk jag kände därinne som inte heller hade något. Första timmen satt jag och pratade med två tjejer från min historiaklass, den andra satt jag och snackade med Alyssa från tjejernas soccer lag och Dalton. Jag hade A lunch idag och det var alldeles för tidigt, den var kl 10.42 och jag satt med Clayton och några av hans polare. Tredje lektionen var historia som vanligt, men vi hade ett annat klassrum. Testet på 2D art gick bra och på engelskan tittade vi klart på The Crucible, den var dålig... Efter skolan fick jag skjuts hem av Lynsey igen, hemma snackade jag med lite folk på skype och facebook och jag snackade med Oscar från campet i telefon, det var länge sen vi snackade!! :D Jag hjälpte Paul att blåsa bort lite löv från de två altanerna med en lövblås och sedan åt jag lite för jag skulle på den sista hemmamatchen i volleyboll och det var senior night. Jag gick för att jag känner en som spelar där, Niki. Nick skjutsade hem mig till Lynseys hus för hon skulle också på matchen så jag åkte med henne dit och hem. Hennes hus är stort och fint och dem har 5 riktigt fina bilar! En fin gammal bil som det såg ut att vara ett jobbigt "wax on, wax off" jobb på. North förlorade matchen mot Sullivan.. Men Niki var glad att jag kom iallafall :) Som sagt fick jag skjuts hem igen och hemma tittade jag lite på tv. Imorgon ska jag börja styrketräna efter skolan i skolans gym med Connor, Dalton, Julian och det är säkert några fler. Nu ska jag sova, goodnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar