Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

torsdag 20 oktober 2011

$366

Vi har haft ett litet test varje dag den här veckan. Igår började vi ett litet projekt i web design med dreamweaver. Vi ska göra 5 sidor om Disney World och de olika temaparkerna, det går rätt bra. På historian började vi komma in på den stora depressionen och vi tittar på filmen "The Cinderella Man". Det är en bra film! I 2D art gör vi en stor, svår målning, jag började med färgerna till den idag. På engelskan igår skulle det ha varit redovisningar men det blev inte så för ingen grupp var redo att göra det. Så vi gjorde typ inget på engelskan igår. Efter skolan när precis när jag skulle ringa Paul så såg Lynsey mig och frågade om jag behövde skjuts hem och det behövde jag så jag åkte med henne. Jag fyllde i formuläret för beställning av alla graduationgrejer. Det blev tillslut $366 som jag måste betala.. Idag var dagen liknande den igår, men 3 av 6 eller 7 grupper hade presentationerna på engelskan och min grupp var en av dem. På lunchen gick jag och lämnade in formuläret och jag fick två av grejerna jag beställde direkt, en t-shirt och en pärm för minnen. Paul hämtade mig vid 4 och medan jag väntade satt jag och snackade med några. Vi åkte och åt kinamat och sedan åkte vi hem. Jag ska snart träna lite, duscha och sedan kolla på tv. Inget plugg idag :)))

Mamma har velat se hundarna ett tag nu så jag har bilder på två av dem, två på den ena svarta hunden och en på den ljusa. T-shirten och pärmen jag köpte kom med också.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar