Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 30 oktober 2011

Nya skor

Chelsea vs. Arsenal slutade 3-5 igår, awesome!!! Robin van Persie 3 målsskytt. Efter matchen åkte jag och Paul mot Indy, påvägen plockade vi upp Andreas i Carmel och Paul släppte oss på ett stort mall. Vi gick runt där och snackade, käkade och jag kollade på ett par skor. Jag skulle köpa skorna men det gick inte med kreditkortet, vet inte varför.. Jag gick och tog ut pengar men var osäker om jag skulle köpa dem. Vi gick och käkade och sedan gick vi runt där och snackade. Hans värdpappa kom och hämtade honom vid kvart i tre och medan jag väntade på Paul så gick jag och köpte skorna, haha. Vi åkte hem och jag var hemma ett tag innan Nick skjutsade mig till ett ställe där jag spelade innomhusfotboll med några kompisar i typ 2 timmar. Vi åkte sedan hem till en av dem och sov över där. Idag åkte jag hem till Mark och väntade på att bli hämtad av Paul. Vi åkte till Baeslers och Wal Mart och sedan hem. Hemma somnade jag i soffan. Idag har jag inte gjort någonting och jag kommer troligtvis ínte göra något heller. Imorgon och på tisdag ska laget jag ska spela i Bloomington med ha träning för att se hur alla spelar och lära känna varandra lite, för på torsdag är första matchen.

Food courten

m&m maskin, har aldrig sett det förut


Såg en cool t-shirt i köpcentret


Skorna jag köpte

1 kommentar:

  1. Kul med några bilder när du varit ute. Snygga puppor ;-)

    SvaraRadera