Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

lördag 29 oktober 2011

Chelsea vs. Arsenal

Jag fick reda på igår att jag fick 47 av 50 på kemitestet och två de tre bonusfrågorna så det var ju bra. Vi gjorde ett lab på lektionen med olika kemikalier. På web design började vi ett nytt projekt, det sista. På historian hade vi ett test, det gick inte bra. Efter testet började vi titta på Schindlers List, jag har sett den två gånger och tycker inte att den är bra.. På 2D art började jag rita på något slags kort för jag är klar med allt annat. På engelskan tittar vi på filmen Easy A. Efter skolan fick jag skjuts hem av Lynsey och när jag kom hem somnade jag för ett tag, var sjukt trött.

Idag vaknade jag 7.15 för att gå upp och titta på Chelsea vs. Arsenal, det är en skitbra match. Arsenal leder just nu med 3-2!! :D Efter matchen ska vi åka till Indy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar