Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 23 oktober 2011

Spökhus

Vaknade vid 10.30 idag, jag och Paul åkte in till stan och åt frukost. Jag åt två ägg, tre skivor bacon och tre pannkakor och till det drack jag ett glas lemonad. Jag gjorde inget fram till 6 då jag och Paul åkte för att hämta damen han tar med på middag varje lördag och sedan skulle han släppa av mig hos en kompis. Vi var 6 stycken som åkte till ett spökhus i Brazil, det var skitkul! Synd att det var lite kort bara, tog typ 10 minuter att gå igenom det. Efter det åkte 4 av oss till en skola och spelade fotboll inne i den gympasalen, vi var totalt 9 som spelade tror jag. En av dem andra hade en nyckel till skolan så därför kunde vi spela där. Paul hämtade mig därifrån vid 12 och då åkte vi hem. Jag duschade och nu ska jag sova, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar