Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

fredag 7 oktober 2011

Sectional Championship

Inlägg 100!!! :D Paul skjusade mig till Julian och Adams hus idag för att vi skulle till skolan vid 2 och få fötterna tejpade, vi var tvugna att vara där innan halv 3 och träningen började 4.15, så vi var tejpade i drygt två timmar innan träningen. Träningen gick bra, tack vare mig och en freshmen så behövde vi inte springa 3 North Carolinas för vi plockade upp skräp som låg på planen. Om Coach ser skräp så måste vi springa, även om det inte är vårat.. Vi tränade lite typ match 3 mot 3 utan mål, snackade om morgondagens match och sedan tränade vi lite straffar med 10 straffskyttar. Efter träningen åkte jag och Paul och åt kinamat och sedan åkte vi hem. Jag har tvättat lite och ska sova ganska tidigt.

Imorgon gäller det, Sectional Championship mot South. Jag är så sjuuukt taggad och vi måste vinna!!!!!! Det enda jag oroar mig för är att om jag får ett gult kort imorgon så är jag avstängd en match efter, så jag måste ta det lugnt.... Vi har samma domare som gav mig gult sist, så vi får se...........

1 kommentar:

  1. Du får se till att inte kapa nån den här gången :-P . Konstigt system med avstängning efter två gula :-(

    SvaraRadera