Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

tisdag 11 oktober 2011

Dodge Charger RT

Idag kunde jag kliva upp lite senare och inte stressa eftersom att jag inte behövde packa fotbollsgrejerna. Vi kom iväg tidigare än vanligt så jag hade lite mer tid i skolan. Hälsade på några innan klockan ringde. Lektionerna var som vanligt idag, men på engelskan tittar vi på filmen The Crucible, verkar inte så bra.. Efter skolan fick jag skjuts hem av Lynsey, hon har en svart Dodge Charger RT med en tunn limegrön stripe runt den. Riktigt fin bil och hon är en schysst kompis också :) Hemma visste jag inte vad jag skulle göra nu när det inte är träningar, så jag kollade lite på tv, snackade lite med folk på datorn och sånt. Jag hjälpte Paul med maten, kyckling med nudlar, rätt gott faktiskt. Nu ska jag sova, god natt! :)

1 kommentar:

  1. Men hallå, fotografi! Var är fotot på Chargern och föraren? Jag vill också ha en sån bil :-(

    SvaraRadera