Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 2 oktober 2011

Skypat med föräldrarna :)

Igår bad jag Paul att väcka mig vid 10.30-11 imorse, han gjorde det men jag somnade om och vaknade vid 11.30 av mitt alarm på mobilen som jag hade ställt in. Jag skulle nämligen skypa med föräldrarna vid 12. Jag somnade om efter alarmet också och Paul ringde och väckte mig vid 12.45 så då gick jag upp och satte på datorn. Jag började skypa med mamma och pappa, men det var lite problem med ljudet. Tillslut funkade det och vi pratade i mer än en timme. Första gången på typ 2 månader vi pratade, så det var roligt!! :) När vi hade pratat klart så pluggade jag och vid 5 åkte vi till en på Pauls jobb som har en son i min skola och åt middag. Det blev köttfärslimpa, potatismos och något bröd, det var faktiskt ganska gott. Till efterrätt blev det någon typ äppel/smulpaj vilket också var gott. Jag har pluggat sedan vi kom hem, hade typ 22 frågor om The Crucible akt 3 att göra idag. Jag gjorde alla utom 5 som jag inte kunde svara på. Nu ska jag nog gå och titta lite på Sunday Night Football, vet inte vilka som spelar men det lär jag nog märka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar