Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

fredag 7 oktober 2011

Inte en rolig skoldag..

Igår var inte en rolig dag i skolan.. Jag hade bara sovit 4 timmar och var då galet trött i skolan. Började dagen med ett kemiprov på två kapitel, det gick väl ganska bra. Sedan var det en skön lektion, kollade på en dokumentär om Steve Jobs eftersom att han har dött. Tredje lektionen var det prov i historia, vet inte hur det gick, kändes inte jättebra... Sedan var det en skön lektion igen, ritade bara :) Sista lektionen var det prov igen, 100 multiple choice frågor om hela The Crucible.... Efter skolan var det träning som vanligt, men vi som spelade i stort sett hela matchen behövde inte träna så mycket. Vi gjorde en övning där man är två lag och ska passa bollen mellan varandra över en ganska story yta, typ match men utan mål. Vi fick ta lite skott och stretcha och sedan var vi klara. Jag åkte med Adam och Luke till the mall och åt där, en stor pizzaslice, 2 stora breadsticks och en lemonad. Ricky och Clayton kom dit typ en halvtimme efter oss och när dem hade ätit så åkte vi hem till Luke ett tag. Adam skjutsade hem Clayton och  sedan åkte jag och Adam till skolan där några andra var, vet inte varför.. Vi var där ett tag och sedan var Adam och Julian tvugna att åka hem så dem skjutsade hem mig också :) När jag kom in på mitt rum så såg jag att mitt wax hade kommit, äntligen!! :D

Idag vaknade jag halv 11, gaaalet skönt!!! :)

$42.98

1 kommentar:

  1. Hoppas det gick bra på proven och du måste ju ha kommit upp oxå :-D

    SvaraRadera