Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

lördag 31 december 2011

Skola måndag -.- ........ 18 torsdag :D

Vi var 6 stycken som spelade fotboll igår, det var jag, Mark, Ryan, Bradley, Tanner och Charlie. Vi spelade i typ 1 timme eller kanske lite mer. Vi skulle sedan åka och käka på Taco Bell, men det var sjukt mycket folk så vi åkte till Wendy's men där var bara drive thru'n öppen.. Så vi åkte till donken och käkade. Jag, Tanner och Charlie åkte sedan hem till Charlie och där "hängde" vi bara och vi sov kvar där, la oss vid 2.

Vaknade idag vid 11 och Tanner skjutsade hem mig vid halv 12. Hemma åt jag, duschade, gick ut med hundarna, hämtade posten, tvättade kläder och sydde på en knapp som hade lossnat från ett par av mina jeans. Sedan har jag inte gjort något mer för jag var sjuuukt trött idag. Jag kollade lite på tv och vid 8 tittade jag på basket på tv men somnade i soffan. Paul skjutsade hem Michael som var här ett tag och då tittade jag på slutet av Bourne Supremacy. Imorgon är det nyårsafton och jag kommer troligtvis vara med dem vanliga människorna då. Nu ska jag sova, god natt!!

Btw, fyller 18 på torsdag!!!!! :D
men skolan börjar på måndag -.- ..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar