Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

onsdag 14 december 2011

Dålig tajming.....

Börjar bli förkyld.. Kom till skolan idag vid 8. På speech fortsatte vi bara med talen för dem som inte hade gjort sina än, nu är det bara 2-4 stycken kvar. Idag var det klubbar, så efter speech gick jag till aulan eftersom att min klubb håller till där. Vi gick mest igenom vilka som har volonterat och hur mycket. Sedan var det geometri, vi gick igenom lite mer från samma del av kapitel 2 som igår. Vi fick några uppgifter i boken som jag blev klar med. Sedan var det dags för kemi, vi vägde vad mixen vi gjorde i måndags så att vi kan avsluta labbrapporten. Sedan gick vi igenom mer grejer. Lunch åt jag med samma personer som vanligt. På historian fick vi ett arbetsblad för extra credit och sedan skulle vi göra klart dem arbetsbladen vi fått tidigare i veckan. När jag var klar med det vi fick idag så satt jag bara och halvsov eftersom att jag var klar med de andra arbetsbladen. Sista lektionen, web page design, så fortsatte vi bara med det vi gjort de senaste dagarna. Jag ska bara göra klart en bild till som jag nästan är klar med och sedan är jag klar med det projektet. När vi slutat så tog jag mina böcker och så fick jag skjuts hem av Niki. Dem spelade julmusik hela dagen i skolan, och det var inte bra musik heller.. Hemma skrev jag min labbrapport och kollade på tv. Paul kom hem med mat vid halv 8 eller nåt. Jag har också gjort två omgångar med tvätt idag, först mörka kläder och sedan röda kläder. Hoppas att det torkar tills imorgon för jag planerar att ha lite av det jag tvättade imorgon. Dålig tajming att jag börjar bli sjuk nu, några dagar innan vi ska åka till Las Vegas............ -.- Nu ska jag gå och sova, god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar