Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

torsdag 29 december 2011

Ihop

Igår hände inte mycket tills på kvällen, jag vaknade vid 11 och gick upp. Åt frukost och kollade på tv, gick ut med hundarna, hämtade posten och inte mycket mer. Vid 6 kom Derek och hans polare Luke och dem var här i typ 2 timmar. Vi spelade lite biljard, käkade och sånt. Vi åkte sedan till Dereks hus för han skulle hämta lite grejer, vi spelade lite xbox och vid halv 12 åkte vi till Ihop. Där käkade vi, jag borde ha köpt pannkakor för det är typ vad den restaurangen är känd för, men jag köpte en cheesburgare för den såg sjukt god ut på bilden. Den var sjukt god också, haha. Det var första gången jag var där. Vi var där till 1 på natten och sedan åkte vi hem till Derek, Jordan och Jacobs hus. Jag sov över där, vi la oss vid 4 och jag vaknade idag vid 1. Derek körde hem mig och jag har inte gjort något annat idag. Ikväll vid 9 ska jag spela fotboll i St. Pats igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar