Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 13 november 2011

Teppanyaki

Idag vaknade jag vid kvart i 12, riktigt skönt att sova länge. Jag åt ingen frukost för vid 1 åkte jag och Paul till en nyöppnad bufférestaurang; Teppanyaki. Det var mestadels kinesiskt, men även lite annat, det var gott. Tjejen som gav oss ett bord frågade om jag är en student på ISU eller något, det är alltid kul att folk tror att man är äldre än vad man är, det är inte första gången någon frågar mig det här heller. Vi åkte till Wal Mart för att jag behövde lite nya grejer till skolan eftersom att det börjar en ny trimester imorgon. Jag måste åka tidigare till skolan så jag kan kolla upp var mina klassrum är, annars kommer jag gå vilse... När vi kom hem tittade jag på tv. Jag snackade även på facebook med Felix från Jensen vilket var oerhört trevligt. Jag har inte gjort så mycket mer än det idag. Nu ska jag sova, god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar