Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 6 november 2011

Bestämt mig för Discovery Tour

Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls. Jag gick upp vid 11, åt frukost framför tvn. Jag snackade med Wictor från campet om att åka på Discovery Tour. Man har ett förstahandsval, andrahandsval och tredjehandsval på det. Vi kom överens om att välja: | 1. Californian Coast; San Francisco, The California Coastline och L.A. | 2. L.A. & Grand Canyon; L.A., Las Vegas och The Arizona Desert. | 3. East Coast; Boston, New York och Washington D.C. | Nu ska vi bara snacka med skolan och några andra svenskar också. Ska skicka in det i veckan som kommer och så hoppas vi på att vi blir antagna och får åka på samma! Jag och Paul åkte och åt kinamat till middag och när vi kom hem så pluggade jag lite historia inför finals. Vi tittade lite på Sunday Night Football och nu ska jag gå och sova. God natt!!

Tog även lite bilder på huset och två av hundarna idag.

Baksidan av huset från längst ner på tomten
Baksidan lite mer inzoomat
Uppifrån huset mot tomten
Altanen utanför köket och lite av tomten
Britsy sover
Jay
 

1 kommentar:

  1. Kul med tour, och kul med lite bilder från ert hus :-) Ser lite höstigt ut...

    SvaraRadera