Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 13 november 2011

Händelsefattig dag

Jag gjorde typ inget idag fram tills 6-tiden. Jag vaknade tidigt och kunde inte somna om för att Nicks son ör här den här helgen. Jag gick och sov en liten stund vid 3-tiden och Paul väckte mig vid 5. Jag åt lite spaghetti och köttbullar och sedan skjutsade Paul hem mig till Charlie. Där var jag, Bradley och Charlie. Paul hämtade mig igen vid halv 11 och hemma så tittade jag lite på tv. Nu ska jag titta på lite 2½ men innan jag ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar