Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 22 april 2012

Seg helg...

Rätt seg helg..  Lördag - Igår tänkte jag att jag skulle gå upp vid 7.30 för att kolla på Arsenal vs. Chelsea.  Men jag är riktigt glad att jag inte gjorde det, för matchen slutade 0-0, haha.  Så jag vaknade vid halv 11 eller nåt och gjorde ingenting fram till 4-tiden..  Då duschade jag och Paul kom hem vid halv 5 och skjutsade mig till Bradley.  Vi skulle nämligen åka och kolla på tjejfotboll för några kompisar spelade.  Jag kände folk i båda lagen, så jag "hejade" inte på något speciellt lag.  Det slutade typ 5-0 eller något sånt.  Efter matchen åkte jag, Bradley, Charlie och Austin till donken och käkade innan vi åkte hem till Michael.  Där gjorde vi inte mycket, satt bara och chillade typ.  Vi spelade lite Fifa Street och kollade på Ridiculousness på MTV.  Vi åkte hem vid 10.40.  Jag åkte med hem till Charlie och Paul hämtade mig därifrån.  Hemma gick jag och la mig vid 12.30 eller nåt sånt.


Söndag - Idag gick jag inte upp förrän halv 2, sjukt oskönt...  Paul fixade omelett som vi käkade till frukost/lunch.  Jag satt och kollade på tv ett tag och sedan gick jag och skulle jobba lite med engelskagrejen.  Men jag orkade inte, så jag kollade på videos på Youtube, höll på med Facebook och det var en kompis som fick mig att börja med Twitter igen också..  Men vid 5 började jag med läxan och jag la bara in en massa grejer som jag ska redigera imorgon i skolan.  Paul kom hem med käk vid halv 8 och vi käkade direkt.  Kollade på How I Met Your Mother medan vi käkade.  Vid 9 borstade jag tänderna och hämtade upp mina jeans från tvätten.  Jag tvättade tre gånger idag.  Nu ska jag gå och sova, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar