Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 15 april 2012

Gjorde inte mycket

Chris och hans mamma kom och hämtade mig igår påvägen hem från ett collegebesök, dem kom vid 3.15.  Hos Chris gjorde vi inte speciellt mycket, skulle ha dragit till Brian vid 5 trodde vi, men han var tvungen att hjälpa till hemma först.  Så vi skulle åka dit vid 8, men då fick vi reda på att han hade utegångsförbud för att inte ha gjort det han skulle hemma..  Så vi hade inget och göra då, så vi stannade hemma hos Chris.  Vi lirade CoD mesta delen av kvällen.  Jag somnade i en fåtölj vid midnatt tror jag och han gick och la sig typ 2.


Jag vaknade idag vid halv 9 och Chris vid 10.  Vi käkade lite frukost och bara tog det lugnt där.  Jag kom hem typ vid 12, så har inte gjort mycket hemma.  Har bara borstat tänderna, haha.  Måste plugga lite idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar