Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

lördag 2 juli 2011

Fotbollscup

I onsdags var jag hos Gurra dårå, det var rätt så roligt där men jag var den enda som inte drack så jag fick typ ta hand om de andra lite sådär. Men käket var gott och sen slagga de flesta över. När jag vaknade upp igår, torsdag, vid 9 så hade Gurra redan varit ute och tagit en promenad i 1,5 timme, det trodde jag verkligen inte att han skulle göra.

Igår på dagen så satt jag bara hemma och tog det lugnt och spelade lite FIFA 11 på livetouren, vann de flesta matcherna. :))

Idag vaknade jag vid halv 9 eftersom att det kom en elektriker vid den tiden som skulle fixa våra element. Så då gick jag upp och käkade frukost och spelade lite FIFA 11 igen, gjorde ett otroligt snyggt bicicleta-mål med Zlatan när jag spelade med Sverige ;)). Vid halv 4 bar det av mot Uppsala då det var första matchen i Diamantcupen. Vi mötte Karle IF från Linköping tror jag och vi torskade med 1-0, jävligt segt! Imorgon ska jag åka vid halv 9 för att fortsätta cupen och mellan lördag-söndag ska vi sova på hotell, så därför uppdaterar jag inte bloggen förrän på söndag eller måndag. Hoppas det går bättre imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar