Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

onsdag 29 juni 2011

Det var på tiden!

De senaste dagarna har varit rätt så sköna. Måndagen tillbringade jag med min brorsa Micke hos våran farmor och farfar fram tills det var dags att åka till träningen på Grimsta. Det var nästan för varmt för att kunna träna på fullt men det funkade ändå. På kvällen skulle jag ha dragit till Gurra men det blev inställt typ en halvtimme innan jag skulle vara där, så då åkte jag bara direkt hem efter träningen istället.

Igår, tisdag, skulle jag, Gurra och Niklas spela tennis vid halv 2 men planen var upptagen så då gick vi hem till Gurra och satt där och solade och snackade ett tag. Efter nån timme eller så gick vi bort till planen och då var den ledig så vi spelade i drygt 2 timmar i stekande sol, galet skönt! På kvällen hade jag träning på Grimsta igen och det var ännu varmare än på måndagens träning så det var lite jobbigt, men med mycket vatten gick det bra. Efter träningen kom Niklas och tre till hem till mig och spelade xbox till typ kl 2 inatt.

Idag gick jag upp vid halv 11 och har inte gjort något speciellt än. Ikväll ska jag hem till Gurra och grilla med några andra, vet inte hur många som kommer. Så vi ska nog åka och handla käk nu på dagen tror jag.

Nu var det fan på tiden att värmen kom tillbaka, det är inte ok att det är 13 grader och regn i juni. Det ska vara minst 25 grader och sol!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar