Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

onsdag 15 juni 2011

Ambassaden

Idag var man på ambassaden då, jag, Calle och Maja var där vid kvart i 8 och fick komma innanför grindarna efter typ 1,5 timme. När vi väl kommit in i byggnaden så gick det rätt så snabbt att bli klara. Jag hade hört att det skulle vara någon slags intervju därinne, så jag hade ställt in mig på att svara på en massa frågor. Men den enda frågan jag fick var om jag vet vart jag ska någonstans, så det var ju nice. Jag snackade med två killar där inne också och de hade fått vänta ganska mycket längre än oss vad jag förstod det som och när vi gick därifrån så var grabbarna fortfarande kvar. Den ena av dem ska till Minnesota och den andra ska till Vermont om jag inte minns helt fel. Efter ambassaden så åkte jag hem och sen var jag över till min mormor och åt lunch. Det var bra väder hela dagen, men det började förståss regna en hel del när det var dags för träning. Inte direkt det skönaste vädret att träna i... Ska troligtvis sitta uppe natten mellan onsdag-torsdag för att titta på den avgörande Stanley Cup-matchen mellan Vancouver och Boston, kommer bli en grym match! Nu är det bara 1 månad och 1 dag kvar till EF-camp, längtar galet mycket till det! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar