Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

måndag 20 juni 2011

Match i regnet

Gick upp ganska sent idag och gjorde inte speciellt mycket på förmiddagen eftersom att det regnade så mycket ute. På eftermiddagen var det match mot Danderyd har jag för mig och det regnade hur mycket som helst kändes det som, men det var ändå ganska skönt konstigt nog. Jag var målvakt i första halvlek och fick spela forward sista kvarten av matchen. Mycket roligare att vara utespelare!

Imorgon ska jag till Näsbypark med några från klassen för att bl.a. säga hejdå till de jag oftast var med i skolan, det ska bli kul. Hoppas bara att vädret är någurlunda bra, åtminstone att det inte regnar alltför mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar