Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

onsdag 22 juni 2011

Grillning igår, innebandy idag

Igår var jag med några från min klass i typ 8 timmar eller något, det var kul att träffa dem igen! Vi var i Näsby Park och grillade och vädret kunde inte ha blivit bättre. Alla var inställda på att det skulle ösregna, men det var sol och blå himmel vilket var helt underbart! Det var jag, Ida, Benjamin, Rebecca, Victor, KK (Christian), Felix och Rebeccas kompis Veronica, trevligare sällskap får man leta efter!

Idag satt jag i en innebandyhall hela dagen och kollade på matcher för "Selected Players". Det var roligt och man blev lite taggad på att spela faktiskt, var ju typ 3 år sedan jag slutade med innebandyn. Jag åkte dit för att titta på när Evelina spelade och hon var duktig tycker jag! :) Efter innebandyn åkte jag direkt till fotbollsträningen. Det regnade hur mycket som helst och träningen slutade en halvtimme tidigare pga att det skulle spelas en match på planen vi tränade på. Men det blev lite matchspel iaf och eftersom att vi var tre målvakter där så fick jag spela som utespelare och jag gjorde faktiskt ett mål, snyggt som fan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar