Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 26 juni 2011

2 år sedan

Fredagen var inte speciellt händelserik, det enda som hände var att jag var ute och sprang en vända på drygt 6 km vilket var jobbigt men ändå rätt så skönt. Såg en film på kvällen som heter "Paul", den var fan rolig och jag rekommenderar den.

Igår träffade jag Calle, som även han ska åka på ett utbytesår till USA men till staten Nebraska. Vi åkte till Vällnigby Centrum och gick på bio. Filmen vi såg var "Bad Teacher" med Cameron Diaz och Justin Timberlake, jag rekommenderar även att gå och se den för den var också sjukt rolig och bra. När jag kom hem efter bion så satt Niklas och Gurra på altanen för de skulle komma hem till mig och lira lite xbox. Vi spelade några matcher på livetouren på NHL 11 och FIFA 11, men sen satt vi och snackade och lyssnade på musik ett bra tag också. De gick hem vid halv 1 inatt och jag gick väl och la mig vid 2-tiden.

Idag gick jag upp vid halv 12 och har typ inte gjort någonting förutom att äta frukost och kolla på WWE på tv10, det är lite kul faktiskt.

Idag är det 2 år sedan som min morfar begravdes, saknar dig grymt mycket morfar! Hoppas du har det bra där uppe!
Jag och morfar julen 1999.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar