Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

torsdag 16 juni 2011

Seg gårdag

Igår satt jag bara inne och segade i soffan hela dagen fram till halv 5 så jag kände att jag behövde göra någon nytta. Vädret såg bra ut så då drog jag ut och sprang en timme, det blev lite jobbigt efter en halvtimme för då började det ösregna när jag sprang intervaller i en backe. Inte så skönt... Men vädret blev bättre så jag sprang intervaller på gatan istället vilket var sjukt jobbigt. Efter det drog jag till bowlinghallen med farsan och lirade 3 serier, gick väl sådär. På kvällen kom Niklas och Gurra och lirade xbox.

Idag har jag bara tagit det lugnt, kollat på film. Nu är det käk och sen är det träning. Imorgon ska jag nog till Rålis med några från klassen för att typ säga hejdå innan det bär av till USA, för nu är det bara 1 månad kvar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar