Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

fredag 10 juni 2011

Sommarlov!!!!!!

Idag började jag kl 9.00 och slutade 9.30 och sen började SOMMARLOVET!!!! Galet skönt, men lite tråkigt att det var sista dagen med min klass SPE10F. Kommer sakna klassen och speciellt några personer. Men vi måste träffas när jag kommer tillbaka! :)
Har nu också gjort klart min visumansökan vilket var sjuukt mycket att göra, men är äntligen klar och på tisdag ska jag till den amerikanska ambassaden kl 8.00 med Calle och någon från hans klass som också ska åka till USA för att göra en likadan resa. Det är bara 36-37 dagar kvar, inte lång tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar