Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

måndag 11 juli 2011

Presenter

Hände inte mycket i fredags, plockade bara ihop lite kläder m.m. som jag har tänkt ta med mig till USA.

Igår, lördag, satt jag och spelade lite FIFA när det knackade på dörren, min pappa gick och öppnade och där stod Niklas och Gurra och de lämnade av en avskedspresent till mig som jag ska ta med mig till USA, det var en vit tröja som de har skrivit massa saker på. Ett riktigt bra minne hemifrån som jag kommer ha hänga på väggen i mitt rum i USA! :) På kvällen kom Niklas, Jesper och Marc och vi spelade lite xbox, för sista gången på ett år. Det var roligt!

Idag kom det hem massa släkt till mig för att ha en typ "avskedsmiddag", det var otroligt trevligt och jag fick dessutom några avskedspresenter. Jag fick 75 dollar (ca 500 kr) av min moster, 1000 kr av min farmor & farfar och en ny mycket bättre plånbok av min faster med familj.

Tröjan jag fick av Niklas, Gurra och Jesper


2 kommentarer: